DE 3 BASIS TRAININGEN

Als we na de intake hebben gekozen voor de 3 basistrainingen, is het al duidelijk geworden waar jouw aandachtspunten liggen. Ook deze optie is goed voor pre of postnatale vrouwen.

In de eerste sessie doen we testen die zullen aangeven waar zwakke punten liggen. Samen gaan we aan de slag met houding en training techniek. We gebruiken progressieve overload met extra aandacht op houding en zwaktepunten in je lichaam. Voeding is hier ook een onderdeel van en zal goed besproken worden. Zo kunnen we zorgen dat je optimaal kunt trainen en ook goed in je energie gaat zitten.

In de tweede sessie is er veel aandacht voor de core, bekkenbodem en hoe je die gaat trainen. Elk lichaam is anders, dus er wordt goed gekeken naar wat voor jouw belangrijk is in deze twee componenten. Zo creëren we stabiliteit in je lichaam.

In de derde sessie gaan we trainen en kijken we naar hoe jij zelf het beste kunt werken op de lange duur en waar jij specifiek op moet letten tijdens deze oefeningen. Deze sessie komt met een trainingsprogramma die de basis vormt voor al jouw toekomstige workouts.

Na de drie sessies weet je precies hoe jij verbetering kunt maken in je lichaam en zorgen we ervoor dat je lekker in je vel zit. Er zullen genoeg dingen zijn waaraan je op de lange duur mee aan de slag kunt. Mochten er hierna nog dingen zijn, is er altijd de mogelijkheid contact op te nemen met vragen maar een vervolg sessie boeken is dan ook een optie.

liefs,